Sunday, May 10, 2009

Perihal "Form 5 Add Math Project 2009"

KEMASKINI
Siapa-siapa yang nak projek addmath versi aku yang yang punya, boleh muatturun di sini: AddMathbySyuxx. Tapi macam biasa, jangan bodoh sangat nak salin bulat-bulat. Pandai2lah tukar apa-apa yang patut. For password, Add Me on FaceBook dulu :P



Oke, aku mungkir janji mengenai perihal yang sebelum ini. Tapi apakan daya, aku perlu menyiapkan tugasan khusus Form 5 Add Math Project 2009 yang perlu dihantar kepada guru pelajaran ini dalam masa tiga minggu dari sekarang.

Jika kamu seorang pengguna internet yang tegar, kamu pasti dah perasan bahawa jawapan bagi Form 5 Add Math Project ini sudahpun berlegar-legar di alam maya sejak tahun lepas lagi. Begitu juga perihalnya dengan tahun ini di mana kamu sudah tidak perlu lagi pening-pening kepala untuk mencari jawapan bagi menyiapakan Form 5 Add Math Project 2009 kamu kerana semuanya telah tersedia di alam maya ini.

Mungkin amalan plagiat merupakan sesuatu yang kurang sihat, tetapi cuba untuk salin dan perkemaskan apa yang telah kamu plagiat. Bagi nafas baru dengan apa yang kamu dapat. Baiklah, di sini aku senaraikan beberapa laman yang sangat membantu aku dalam mendapatkan jawapan serta rangka kerja bagi menyiapkan Form 5 Add Math Project 2009 aku yang akan datang ini.

Berdoa sajalah agar pihak Kementerian Pelajaran tidak mengetahui tentang sumber-sumber ini. Aku juga jenis pelajar yang kurang gemar melakukan kerja kursus. Apatah lagi peperiksaan gila yang satu lagi akan menjelma satu minggu lagi. Damnit.

Ok, ini dia:

1. Powder Pink Snow Flakes - powderpink-snowflake.blogspot.com

2. Scribd Form 5 Add Math Project 2009 - scribd.com/doc/14818885/Form-5-Add-Math-Project-2009

3. Add Math Project Form 5 2009 - addmathsproject2009.blogspot.com

4. One-School Forum - tinyurl.com/one-school

Ada banyak lagi sebenarnya resource yang aku jumpa. Cuma aku dah tutup tetingkap laman web tersebut. Aku akan cuba cari semula laman-laman lain untuk Form 5 Add Math Project 2009 ini dan bakal di update di sini. Nantikan saja koleksi Form 5 Add Math Project 2009 yang lebih banyak lagi ya!

Cuma satu nasihat aku, gunakan sumber-sumber tersebut sebagai rangka kerja, framework ataupun blueprints untuk kamu siapkan tugasan Form 5 Add Math Project 2009 kamu. Jangan copy secara total ya.

Terima kasih kepada semua yang telah membantu kami, yakni calon SPM 09 ini untuk menyiapkan tugasan Form 5 Add Math Project 2009 ini. Jutaan terima kasih.

Selamat Hari Ibu :)

23 comments:

  1. haha..bagus na keja kwu tok owh..
    teruskan usaha murni anda..
    hehe

    ReplyDelete
  2. aku pun ada..cettt buncinyerr.. xpndey ku buat.hahaha eh sama suma kha? err..beri ku jawapan :p

    ReplyDelete
  3. aieh?
    tokrang ada project?
    kamek orang blom start lagi doe!
    sik tauk bila gik cikgu jero ya suroh kamek orang molah project tok!

    ReplyDelete
  4. Leo >
    thanks :)

    CiwiPing >
    ehehe. aku belum polah mena2 lagik. tapi nang samalah apa yg ada lam web ya dengan soalan.

    Innes >
    Aok, start dah. 3 week ajak masa dibagik utk polah menda ya. Dahlah 2Week ya exam sem lagik. Hish.

    Sikpa bah, Cikgu Jero ya bagik jak nya jawapan photostat ngan takorang ya klak. Haha.
    Sik pyh susah2 kdak mekorg. keke :P

    ReplyDelete
  5. oh ok..hahha.pelik bha, add math ada project. hahahaa

    ReplyDelete
  6. ahahahaha
    siap2 siap2
    aku tiru lak
    huhauhauhauahuahaua
    :P

    ReplyDelete
  7. mcm sial kite org pun ngah bingung ko nk dh dpt x tontong

    ReplyDelete
  8. tak guna aku kne tipu lagi

    ReplyDelete
  9. ak pke ad answer +mt

    ReplyDelete
  10. atau download di http://simurl.com/projekaddmaths

    ReplyDelete
  11. aku pening giler..coz bukak skull ckgu nk add math project..tp satu hapak pun aku x ciap.. aku bkn mlas tp..xthu nk wat.

    ReplyDelete
  12. tima kaseh atas lama web tersebut...

    ReplyDelete
  13. camner nak dapat jwpn project +mth nie...???

    ReplyDelete
  14. Hi. It's really nice of you to inform ppl which sites to visit. :)
    But I'd appreciate it if you actually read the URL properly. It's powerPINK not powder "milk" as you have written. I think it's rather embarrassing. :X I hope you'll correct your mistake. Thx :)

    ReplyDelete
  15. hello there! Im really sorry for that typo.
    lol, Milk and Pink is way too different.
    I need a spectackles! lol

    ReplyDelete
  16. btul ke ape yg awk buat ni....

    ReplyDelete
  17. where are d answers???????

    ReplyDelete
  18. WOOO!

    baruk jak bukak skool, cikgu jero madah kamek orang kenak molah project addmath!

    tapi nya sik merik jawapan.
    uhuhu

    ReplyDelete
  19. budu btol!!! ln kali buatla jwpn yg serius alui!!

    ReplyDelete
  20. Abg encem leh knal x?...

    ReplyDelete
  21. bgusla ko nk tlg org, hehehe

    ReplyDelete
  22. aku lg haru, minggu lps bru ckg aku nk bg soklan, nk mati ke apa?? mampos la aku nk wat, kalo aku terer add math xpe gak!!

    ReplyDelete
  23. salam..wei bagi r aku project work ko 2..aku amat mmerlukan nya..please......

    ReplyDelete

Sila taipkan komen dengan penuh sopan. Budi bahasa budaya kita bukan? ...