Saturday, April 18, 2009

Perihal 17tahun Amoi Negeri Jiran



Tajuk mungkin tidak ada kena mengena banyak dengan post ini. Cuma sedikit saja sekiranya dirujuk pada video di atas. Haha.

Aku tidak tahu samada tuan punya video tersebut berumur 17 tahun atau tidak. Tapi yang pasti dia juga tidak tinggal di kawasan berhampiran Malaysia. Cuma yang aku pasti dia seorang gadis yang cute dan menetap di Shibuya, Japan.

Kalau kamu (lelaki) tidak cair melihat telatah gadis ini, mungkin kamu perlu kenalpasti kembali kelakian kamu. Melalui pemerhatian aku, Jeerawan merupakan seorang gadis yang hyperaktif. Jika kamu menjadi ibu bapa dia, mungkin sedikit pening menjaga anak sebegini di waktu kecilnya. Kalau sudah dewasa dan berkembang dengan cantik, mungkin tidak apalah kerana dia mungkin boleh pikat mana-mana jejaka kaya di luar sana. Seperti sinetron dan juga filem Indonesia yang kamu selalu tonton.

Oke, nah satu lagi video Jeerawan untuk tontonan abang-abang yang mencari "17 Tahun Amoi Negeri Jiran":



Oh, aku sangat sukakan lagu dalam video tersebut. Mungkin bukan jenis irama kegemeran aku, tapi kalau lagu sebegini digabungkan bersama gadis comel seperti Jeerawan pastilah sesuatu yang fantastik bukan? Haha

p/s: Mungkin juga Jeerawan akan berhasil mengalahkan Magibon di Youtube nanti. Kita tunggu dan lihat sajalah perjuangan gadis-gadis comel (17tahun Amoi Negeri Jiran) dari Jepun ini di alam maya khususnya di Youtube ini. Mungkin Melayu Boleh juga?

1 comment:

Sila taipkan komen dengan penuh sopan. Budi bahasa budaya kita bukan? ...