Friday, March 13, 2009

Perihal "HUJAN Live At Planet Hollywood"

Aku merupakan peminat mereka juga suatu ketika dulu. Mungkin sekarang dah jarang dengar, tapi aku tetap juga menyokong perjuangan mereka ini. Kembali kepada tajuk entri, aku jumpa benda haram ini di laman Youtube.

Tapi tukang upload video mungkin terlupa mencipta playlist player untuk video-video ini supaya memudahkan tukang lihat video menonton tanpa perlu klik satu persatu video tersebut. Oleh kerana aku terlebih rajin pada hari ini, maka aku membantu untuk membuat playlist tersebut. Nah, tonton!



Dapatkan di pasaran. Beli lah yang original. (mungkin? haha)

3 comments:

  1. dah bekurun sik dga sal cdak tok oh. rya buk dga lagu dak ujan tok kat radion music. haha.
    rambut noh lembut mengalah kan ambut mek jak. bekilat and lembut. sangat menarik . aha~

    ReplyDelete
  2. ops. radio. XD ukan radion. haha. sorry!
    i just rock ur blog with ejaan yang salah. XD

    ReplyDelete
  3. kat xfresh.fm ajak lagu sidak tok salu berputar. haha.

    pernah pegang kah rambut noh ya? haha
    tauk2 jak lembut ehhs :p

    ReplyDelete

Sila taipkan komen dengan penuh sopan. Budi bahasa budaya kita bukan? ...