Monday, March 30, 2009

Perihal singgah sebentar di Myspace dan aku jumpa ini

Mungkin Myspace adalah sedikit kolot bagi kelompok yang sangat menyanjungi laman Facebook, tapi aku sangat sukakan Myspace kerana terdapat banyak para pemusik yang jarang kamu dengar di corong radio. Selain itu, banyak jugak item yang jarang kamu lihat (rare) yang boleh diperolehi di laman Myspace.

Hari ini, aku luangkan sebentar masa di Myspace dan aku jumpa ini:

Tunggu saja untuk lihat sama ada baju tersebut bagus atau tidak kualiti cetakannya. Kain fabrik sudah bagus kerana mereka menggunakan kanvas dari Hanes Beefy-T. Cuma aku mahu lihat kualiti cetakannya terutama bagi full-printing desain seperti yang ini. Oh ya, baju ini di desain oleh Possessed Remains dan untuk edisi yang ini di edarkan oleh Straight Record. Akan rilis pada 6 April 2009. Jadi, buat pra-tempahan kamu.

Dan aku juga terserempak dengan satu laman profil myspace yang sangat gila seks yang berjudul Mr. Rex. Oleh itu, kepada para gadis myspace sekalian, berhati-hatilah menayang belahan dada dan betis kamu itu. Banyak abang-abang sangap yang menatap gambar-gambar aksi ghairah kamu itu. Haha. Salah sendiri kerana meletakkan gambar yang sebegitu horny di laman sosial seperti myspace.

1 comment:

  1. gila2
    hardcore
    kacak
    25 jak?
    tidak boleh dtinggal kan tok
    akakakakaka

    ReplyDelete

Sila taipkan komen dengan penuh sopan. Budi bahasa budaya kita bukan? ...