Tuesday, February 10, 2009

Perihal barang yang tak sampai

Molek Clothing
Mood ketika ini sedang hampa. Benar juga kata orang, penantian satu penyeksaan. Aku sedang menunggu barang-barang yang telah aku tempah melalui jaring jalur lebar ini untuk sampai ke rumah aku. Salah satunya, t-shirt yang aku telah tempah dari Molek Design yang sudah pastinya melalui Myspace mereka. Dah dua minggu, namun barang tersebut masih belum sampai. Aku perlukan stok baju yang baru di dalam almari baju.

Selain itu, cek bernilai RM100++ juga masih belum kunjung tiba. Nasib baik cek yang satu lagi sudah berjaya dicairkan. Mood membeli-belah semakin membara walaupun disebalik hormon testosteron ini. Aku perlukan benda-benda baru. Tak kisah ekonomi merundum. Siapa yang bagi celaka? (who give a damn?)

Mungkin disebabkan alamat rumah baru sekarang. Alamat yang teramat pelik serta ada beberapa versi yang aku sendiri binggung untuk menggunakannya.

Kuarters sekolah. Dan untuk memeriksa samada ada surat yang sampai atau tidak, aku perlu periksa di pejabat sekolah. Celaka.

Tapi tiada apa-apa efek khas pun, sabar itu separuh dari iman bukan?

5 comments:

  1. perkara biasa tinggal dalam sekolah.
    sebab ya aku sik pake alamat rumah aku bila aku belik barang.
    aku akan pake alamat kazen ku, atau kawan ku. sebabkalau alamat rumah aku. mesti lekat di pejabat sekolah

    ReplyDelete
  2. barang tidak sampai
    nya sakit kaki nak
    check ko kat hospital kuching
    ada sik barang ko siya
    mun sik nya penin palak carik alamat nak
    :P

    ReplyDelete
  3. @KhairulAqmal
    malangnya, aku malas juak msusahkan orang koh.
    Haha. Sikpa, sabar itu separuh dari iman.
    kahkah

    @MazLanLan
    kali juak koh.
    mun ndak di tangkap kastam kali.
    ataupun terpengaruh dgn unsur negetif.
    udahh ehs.

    ReplyDelete
  4. damn!!! MDoi5 kacak!

    ReplyDelete
  5. aok. nang kacak koh.
    tapi aku beli md018.
    banyak gilak dah tees kaler puteh dalam wardobe aku.
    hitam, nampak menawan. kakaka

    ReplyDelete

Sila taipkan komen dengan penuh sopan. Budi bahasa budaya kita bukan? ...