Thursday, February 19, 2009

Perihal "Hi! Nama Aku WOWWA"

wowwa clothing vector art design photoshop

Sedikit perihal hari ini. Mungkin sekadar catatan ringkas ataupun entri menunjuk hebat. Baiklah, aku hanya ingin memperihalkan mengenai desain vector di atas. Aku buat di kala bosan dan tiada akses internet di rumah pada petang tadi kerana modem Celcom Broadband yang maha laju dibawa oleh Boss aku. Aku dan komputer adalah satu gabungan yang tiadalah dapat dipisahkan (sekadar hiperbola). Jadi, tanpa akses internet perisian Adobe Photoshop CS2 (kolot! masih pandang belakangP :p) menjadi teman penghibur diri.

Hi! Nama aku Wowwa. Tiada membawa apa-apa maksud. Dan ya, aku cintakan haiwan. Tidak kiralah haiwan bengis mahupun segedik gadis zaman sekarang. Aku adalah peminat tegar kucing. Mungkin lelaki yang suka kucing akan kelihatan seperti lembut sedikit, tapi aku peduli apa bukan? Meraka patut diberi kasih sayang bukan? Jadi, bersama kita membenci penyeksaan terhadap haiwan. Baiklah, sampai di sini saja sebelum aku akan keluar lebih dari tajuk.

p/s: Aku bercadang untuk mencetak desain sendiri. Mungkin aku boleh berselindung di sebalik nama WOWWA DESIGN. Haha

No comments:

Post a Comment

Sila taipkan komen dengan penuh sopan. Budi bahasa budaya kita bukan? ...