Wednesday, February 25, 2009

Perihal "Gegarkan Musik Ku"

RockMyTune - Music Video & Lyrics
Aku baru sahaja selesai membuang sedikit masa hidup aku untuk mengatur serta megemaskan laman web musik video dan lirik aku iaitu RockMyTune - Music Video & Lyric atau dalam bahasa melayu bakunya, GeGarkan MusikKu. Aku dah biarkan laman web tersebut tanpa update untuk seberapa lama yang lalu. Kesibukan semakin menelam aku. Aku semakin kelam dalam kesibukan.

Oh ya, musik-musik di dalam laman web tersebut adalah lagu yang mungkin aku rasa menarik untuk telinga aku. Jangan bising kalau kamu rasa lagu yang aku dengar menyakitkan telinga, menyembah syaitan, lari akidah dan sebagainya. Aku tahu apa yang aku dengar. Kamu diam sahaja. Kalau ingin bersuara mari kita nyanyi bersama.

No comments:

Post a Comment

Sila taipkan komen dengan penuh sopan. Budi bahasa budaya kita bukan? ...