Saturday, February 7, 2009

Perihal Aku bukan Fotogenik dan sedikit cerita terkini

Perihal Aku bukan Fotogenik dan sedikit cerita terkini

Aku Bukan Fotogenik. Dan bukan PelacurKamera (terjemahan terus CamWhore). Kesekelian kali terakhir aku menukar Gambar Utama bagi semua profil-profil rangkaian sosial aku adalah pada bulan puasa yang lalu. Juga mungkin kali terakhir berada di depan kamera. Aku mempunyai sedikit perasaan kekok dan malu di hadapan kamera. Tapi aku suka beraksi hebat di belakang kamera.

Samalah seperti kehidupan. Bila di depan cabaran yang sebenar, kita kekok menghadapi serta mengempur cabaran tersebut. Tapi, berasa hebat, megah dan takbur pada perkara yang kecil.

Oh, sedikit lagi berkisar kepada tembakan skrin (screenshot) di atas. Syuxx xSAVEPALESTINx. Sedikit pengcampuran rasa hardcore serta jiwa boikot dan marah terhadap Zionisma. Aku masih teguh lagi dengan prinsip memboikot produk-produk keluaran zionis serta produk bantuan zionis dari sekutunya USA. Tiada maggi, kfc, milo, mcd, starB, coffeB, Jacob's Danone & sekutunya tapi aku masih berdiri teguh di sini. Percayalah, keazaman yang tinggi serta rasa kasihan dan istiqamah yang tinggi akan membantu kamu dalam apa-apa misi yang kamu rasa "AKU BOLEH YO!"

p/s: Aku lebih tegar menggunakan Friendster sebagai rangkaian sosial daripada MukaBuku (FaceBook). Okey, boleh panggil aku kolot sekarang.
pp/s: pautan hxppy.com juga akan membawa kamu ke blog ini.

4 comments:

  1. chiooooh
    ceramah ka cerita melayu ya
    ahahahahaahahaha
    malu dpn kemera
    apa ku tanga depan webcam semacam jak upa ko beraksi
    seksi ko depan webcam oooo
    pakie g-string ajak gik ya
    ahahahahahahaha
    :P

    ReplyDelete
  2. salah orang ya.
    aku pakei boxer bunga.
    g-string apa barang ..

    ReplyDelete
  3. ooooo
    padu
    jadi kwu lha riya ya
    my webcam now work
    click here to see my action
    ahahahahahahaha
    :P

    ReplyDelete
  4. aok. ID aku PoKemOnRules96.
    haha.
    Wanna see stripping tonight? haha

    ReplyDelete

Sila taipkan komen dengan penuh sopan. Budi bahasa budaya kita bukan? ...